<
TROY
Lilypie 2nd Birthday Ticker
Lilypie Next Birthday Ticker

Monday, July 18, 2005

Mama zijn is mooi

Image hosted by Photobucket.com

Daar ben ik weer met een korte update. Eigenlijk hebben jullie nog een keizersnee verhaal van me te goed. Hoewel ? Misschien beter om die sappige details achter wege te laten ? Ik wil namelijk ook niemand ontmoedigen...

Het moederschap is iets moois. Ik dacht al zoiets, had al een vermoeden, maar maak het nu zelf mee en het is veel mooier dan ik had gehoopt. Mijn wereld bestaat nu dan wel ineens uit "goe-goe", spuugbelletjes, poepluiers, tepelkloven en het zwitsalgeurtje. Ik heb nooit een spuuglapje bij de hand als Troy begint te spugen en Troy vind het natuurlijk prachtig om die net schone luier vol te poepen. Mijn buik is nog steeds niet helemaal herstelt van de keizersnee en ik ben nog vaak erg moe. Maar als Troy dan naar me lacht is er niets mooiers op aarde en zijn alle zorgen even vergeten. Hij is echt een ontzettend lief en makkelijk ventje, met wel heel duidelijk een eigen willetje. Gelukkig maar; er mag best een beetje pit in zitten. Hij begint nu veel te lachen en is vaker wakker en brabbelt al volop. Apetrots lacht ie na een lange "goeoeoeoeoeoeh". Ook heeft ie zijn vuistjes ontdekt en is lekker aan het sparren in de lucht of geeft Tijgetje een flinke hengst op zijn speelkleedje.

En ik; ik heb het nergens anders meer over dan over de dagelijkse vorderingen van mijn kind. Vond ik altijd zo raar van moeders, maar ja, dit is nu ook mijn wereld. Ik ben mama en de allertrotste ! Ik vind mijn zoon natuurlijk ook de mooiste van allemaal.

Er zijn nieuwe foto's ! KLIK hier of op de foto. Ook heel mooi !


10 look who's talking:

Blogger rebel said...

gigantisch mooie foto's Borg. Wat gaat dat hard zeg met groter groeien. Liefs, Beautje

4:07 AM

 
Blogger Boriginal said...

Troy groeit als kool inderdaad. Er is al veel tegen me gezegd: Geniet er maar van, want het gaat zo hard. Dat is inderdaad waar, dus ik heb het vooralsnog heel druk met genieten. Liefs Borgje

1:38 PM

 
Blogger Frans54 said...

Ziet er nog steeds lief uit. Alleen op de derde foto van onder lijkt hij te denken "moet je me daar nou voor wakker maken" Geniet er maar van, de tijd dat hij om zakgeld ipv om een flesje vraagt komt gauw genoeg.

11:55 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Oh Ingeborg, wat een gave foto's! Geniet inderdaad maar lekker van je mannetje! Daar heb je ook al het recht toe. Ik ben blij dat alles goed gaat en tja.. wat die buik betreft, daar zul je nog wel last van blijven houden hoor. Maar dat hoort er gewoon bij. Er komt vanzelf een dag dat je je afvraagt: hee, vandaag geen pijn? Ik wens jullie al het geluk van de wereld!

heel veel liefs van Bianca

7:37 AM

 
Anonymous Anonymous said...

hee hoe is met dat kleine mannetje?
kus vanuit Egypte! XXX

5:28 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Howdy Schottebout! Tis een lekker kereltje, ben blij dat ik hem al in levende lijven heb mogen aanschouwen. En het is echt een lieve bijzondere baby, de eerste die niet gelijk begint te huilen als hij in mijn ''anti-mama''armen wordt geduwd :-) Hoop dat je gauw weer es in de buurt bent! Veel knuffels aan jullie beiden, Ka

9:03 AM

 
Blogger Boriginal said...

bedankt voor de lieve reacties! Troy ligt op dit moment met een van mijn tepels in zijn gezicht dus reageren gaat wat moeizaam nu, ha ha. Alls gaat goed in ieder geval, behalve het zicht op woonruimte.

9:38 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Wat fijn je berichtje te lezen Borg,heerlijk dat het met Troy zo goed gaat.
Fietst hij al? hahaha
Oh, wat balen had zo gehoopt dat je eindelijk een eigenonderdak zou hebben met Troy,is er al zicht op en krijg je hulp?
Hoop echt dt het niet te lang meer gaat duren en je geholpen word.
Liefs ada en een knuffel voor jullie beuden.

6:50 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Kijk dat heb ik weer. Wil ik reageren maar door alle vakanties rijd Troy waarschijnlijk al weer op de brommer rond

4:10 AM

 
Blogger Boriginal said...

@Ada. Ik ben driftig op zoek naar een woning en er zijn wel mensen die me helpen, maar het valt gewoon niet mee in dit overbevolkte landje. Komt vast wel goed. Ik slaap nog niet in een kartonnen doos, dus geen paniek.

@Jan. Brommer? Ik vind het toch meer op een motor lijken ! Ha ha ! Geeft niets Jan, nog bedankt voor je vreselijk leuke post, Schaam ! Heb ik je nog niet eens eerder noch fatsoenlijk voor bedankt. Ik vond het in ieder geval een hele leuke verrassing. Kaartje komt er aan, nog voor Troy echt brommer rijdt...

3:26 PM

 

Post a Comment

<< Home