<
TROY
Lilypie 2nd Birthday Ticker
Lilypie Next Birthday Ticker

Wednesday, December 14, 2005

december 2005

Image hosted by Photobucket.com

4 look who's talking:

Anonymous Anonymous said...

Hey lieve schottebout,
Wat groeit je kereltje zeg, mooie foto! Wemissen je, laat es watmeer horen. Hoe gaat, heb je al een huis gevonden etc. etc. Heel veel liefs en een dikke smok aan Troy!
Kaa

8:16 AM

 
Blogger Frans54 said...

Troy ziet er gezond én vrolijk uit. En inderdaad, ook ik zou het helemaal niet erg vinden af en toe wat meer over jullie te lezen.

12:47 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Hee een nieuw fotootje van Borg !
Jullie zien er goed uit en Troy krijgt wat meer haar mooi hoor !!
liefs
hans

2:57 PM

 
Blogger Boriginal said...

Oke, ik heb een nieuwe log geschreven met tekst. Ik heb nog geen woning en ik maak geregeld ruzie met mijn moeder waar ik nog steeds "logeer", maar het is een dak boven mijn hoofd. IK geniet maar zoveel mogelijk van Troy en de rest komt ook wel goed, al duurt het effe. Ik zal mijn best doen wat vaker te loggen.
Dikke zoentjes XXX

1:51 PM

 

Post a Comment

<< Home