<
TROY
Lilypie 2nd Birthday Ticker
Lilypie Next Birthday Ticker

Tuesday, May 30, 2006

Hiep Hiep Hoera

Lilypie Baby Ticker

Photobucket - Video and Image Hosting
Vandaag is de grote dag, dat Troy zijn eerste verjaardag mag vieren. Groot feest ! Geen tijd om te bloggen dus. We moeten taart eten en kadootjes uitpakken, druk, druk, druk. Later zullen we de feestvreugde in bloggerij omzetten. Felicitaties zijn uiteraard van harte welkom. Wij gaan alvast zingen: Er is er één jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien; Troy is 1 !!!

5 look who's talking:

Anonymous Anonymous said...

Heb ik hier een mooi verjaarskaartje maar geen adres om het heen te sturen! In ieder geval van harte gefeliciteerd Troy! En Mamaborg natuurlijk ook, op nog vele gelukkige jaartjes!!
Dikke verjaardagszoen van Ka

6:06 AM

 
Blogger Frans54 said...

Zou ik het zo onthouden, maar in de drukte door net terug van vakantie e.d. me toch nog ontkomen. Alsnog gefeliciteerd dan maar.

2:38 PM

 
Blogger Boriginal said...

@ Karizona : Hee lieverd ! Goed om van je te horen. Ik bel je binnenkort om eindelijk eens even bij te babbelen en dan krijg je mijn adres. Ik weet het, zou al eerder gebeld hebben, maar druk met de kleine man en de gezondheid zat erg tegen. Komt wel weer goed, maar wil even zeggen dat ik je mis.

@Frans : Je had me gewaarschuwt dat je het waarschijnlijk zou vergeten, dus het is je vergeven. Ik heb er zelf wel aan gedacht en dat is het belangrijkste, toch ?!

2:35 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Hey Schottebout, ik mis jou ook, zoveel kunstenaarsvrienden heb ik niet en ik mis het samen creatief denken en doen! Annemei en ik zitten er aan te denken om een keer langs te komen gezien Annemei nu een auto heeft, zien we je kereltje ook weer eens, die groeit echt als kool. Hoop gauw van je te horen! Dikke zoen, Karizona

3:12 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ingeborg, waar ben je...... we willen graag bij je op bezoek. groetjes,
annemei

9:25 AM

 

Post a Comment

<< Home